Udskiftning af gadebelysning

Som i nok alle har hørt, og nogle har klippet noget hæk for det, så skal vi have ny vej og sti belysning.  På vedlagte link kan du læse meget mere om det.

25-Januar-2020

Nytårsbrev 2020

Lidt sent vil vi i grundejerforeningens bestyrelse ønske alle beboere et rigtig godt nytår, med håb om et fredeligt og lykkeligt 2020!
Vi kan være stolte af os selv, fordi der efter årets nytårsfyrværkeri er blevet ryddet rigtig flot op både på vejen op til Spurvehøjen og på alle sidevejene. Tak for det.

Som i nok alle har hørt, og nogle har klippet noget hæk for det, så skal vi have ny vej og sti belysning. På vedlagte link kan du læse meget mere om det.

www.faxekommune.dk/borger/om-kommunen/lighting-metropolis-green-economy , klik på linket ovenfor, Projekt udskiftning af belysning.

Årets generalforsamling er planlagt til
onsdag den 22. april kl. 19.30 i Dalby forsamlingshus, lille sal.
Dagsorden i henhold til vedtægterne. Forslag, der af medlemmerne ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være bestyrelsen i hænde senest 1. april.

Vi ser frem til at mange møder op, så vi måske kan få nedsat et udvalg, som kan foreslå/forestå nogle sociale aktiviteter for børnene og forældre her i udstykningen, og måske i samarbejde med de nærliggende grundejer foreninger. Vi har jo hele støjvolds området, som kan benyttes til det.

Vi vil senere lægge dagsordenen op på vores hjemmeside, Facebook og omdele den til alle husstande.

Venlig hilsen for bestyrelsen

Ole Rasmussen

08-April-2019

Rotteinvation!

Der er set op til flere rotter i området, og Faxe Kommune er orienteret.
Det er vigtigt, at i selv forebygger en rotte-invation (det er rotteår
p.g.a den milde vinter).
Lad være med at sætte mad ud til fuglene på foderbrætter, lad være med
at sætte mad ud til fuglene på andre steder og slet ikke madrester o.l.
det tiltrækker rotterne.
Kontakt kommune omg. hvis i ser rotter eller har mistanke om det.
Det er meget vigtigt, at nævnte bliver overholdt.

15-Marts-2019

Generalforsamling 2019

Dagsorden for den ordinære generalforsamling i grundejerforeningen Højagergårdsparken, Dalby, onsdag den 10. april 2019 kl. 19.00 i Dalby forsamlingshus lille sal.
1. Valg af stemmetællere og dirigent
2. Bestyrelsens beretning om det forløbne år
3. Aflæggelse af regnskab underskrevet af kassereren og revisorer
4. Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent
5. Rettidigt indkomne forslag
6. Valg af kasserer i bestyrelsen (ulige år)
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter (valget gælder for 2 år for
bestyrelsesmedlemmer, der vælges et bestyrelsesmedlem i lige år og to bestyrelsesmedlemmer i ulige år).
8. Valg af 2 revisorer (vælges for 1 år).
9. Valg af 2 revisorsuppleanter (vælges for 1 år)
10.Eventuelt

Bilag:
1. Regnskab for 2018. Revideret og underskrevet regnskab foreligger ved generalforsamlingen.
2. Budget for 2020 foreligger ved generalforsamlingen